مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم دعای عرفه در 40 مسجد در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه روز سه شنبه، 9 ذی الحجه، در 40 مسجد در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی در  8 مسجد ارومیه برگزار می شود از افزایش دوبرابری تعداد مساجد برگزار کننده این مراسم در این شهرستان، نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: عرفه به معنای شناخت و معرفت پیدا کردن است و دعای عرفه دعایی است که امام حسین (ع) روز نهم ذی الحجه، قبل از ترک مکه این مناجات را خوانده است، این دعا بین ما و خدای خود معرفت ایجاد کرده و مارا به سمت ائمه اطهار می رساند.

حجت الاسلام داداش زاده تصریح کرد: این مراسم در مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت 17 شروع و طی مراسمی با تجلیل از روحانیون و خادمین مساجد ادامه خواهد یافت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در رابطه با برنامه های دهه ولایت و امامت خاطر نشان کرد: جمعا 450 برنامه در سطح استان در  قالب برنامه های متفاوت اعم از تبیین خطبه غدیر در 300 مسجد، برپایی نمایشگاه های غدیر،اجرای تئاتر های نمایشی غدیر، آشنایی با خطبه های نهج البلاغه، برپایی150 ایستگاه صلواتی و برنامه های متفاوت در پارک ها با وجود غرفه های متفاوت پرسش و پاسخ و اشنایی با مراسم غدیر  برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.