حیدر دلیر مدیر امور توزیع برق اشنویه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: 6 طرح برق رسانی با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد ریال طی این هفته در این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: این طرح ها شامل توسعه کلیدخانه پستی، تامین برق جایگاه CNG شهرداری اشنویه، تامین برق چاه آب شرب شهرک صنعتی نالوس، احداث خط 20 کیلو ولت هوایی دو مداره از سه راه نلیوان تا میدان کیله شین، نصب تابلوی 20 کیلو ولت پست زمینی نالوس، احداث خط 20 کیلوولت از روستای علی آباد تا سه راه خانلر است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه نیز در حاشیه بهره برداری از 11 طرح مسکن مددجویی گفت: این مساکن با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.
سامان چیانه افزود: تا پایان سال، 51 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه پاسداران در شهر و روستاهای این شهرستان تحویل مددجویان می شود.
رییس اداره آب و فاضلاب شهری اشنویه نیز در آیین افتتاح طرح افزایش ظرفیت تامین آب شرب این شهرستان گفت: با اجرای این طرح ظرفیت تامین آب شرب شهرستان از 174 لیتر بر ثانیه به 202 لیتر برثانیه افزایش می یابد.
هوشیار احمدیان افزود: برای این طرح بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است
به گزارش ایرنا هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه / سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت/ ادامه می یابد.
شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.