ابراهیم مبارک قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تلاش هستیم پنج هزار و 533 واحد باقی مانده را تاپایان سال جاری به متقاضیان تحویل دهیم.
وی اضافه کرد: 40 هزار و 874 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 40 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد.
وی بیان کرد: نزدیک به 34هزار و 345 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای25 هزار نفر جمعیت استان احداث شده است.
مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی ادامه داد: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان بسته شده است.
مبارک قدم با اشاره به اینکه روز شمار اتمام پروژهای مسکن مهر آذربایجان غربی تدوین شده است، ادامه داد: نظارت بر اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسات منظم شورای تامین مسکن استان پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر که از حدود 8 سال گذشته آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
حدود 40 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که با تلاش دولت تدبیر و امید، بیش از 90 درصد این واحدها تاکنون به بهره برداری رسیده است.
با وجود بهره برداری از این واحدها، به علت جا نمایی نامناسب مساکن مهر در آذربایجان غربی در دولت گذشته بسیاری از آنها با مشکل دفع فاضلاب و احتمال خسارت در زمان سیلاب مواجه است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.