خطیب نماز عید سعید قربان در ماکو ترویج تقوای الهی و ترک محرمات را یکی از اهداف عید قربان یاد کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام رنجبری در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت: عید سعید قربان روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی است.

امام جمعه ماکو بر سناریوهای ایادی استکبار برای ناامید کردن مردم جامعه ایران اشاره کرد و گفت: سیاه نمایی وضعیت جامعه و پمپاژ یاس و ناامیدی در بین مسئولین و مردم امروز به اوج خود رسیده است لذا نیازمند آگاهی همه جانبه تمامی آحاد ملت است.

وی با تاکید براینکه عده ای دَم از ناکار آمدی دولت می زنند و نسخه شفا بخش شکوفایی اقتصادی مملکت را مذاکره با آمریکا ابراز می کنند در زمین دشمن بازی می کنند.

خطیب نماز عید قربان بر القای فساد گسترده در بنیاد جامعه به واسطه غربی ها در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد شبهه پراکنی در زندگی خصوصی مسئولین و بی اعتمادی مردم به نظام در صدد سرکوب کردن اسلام اصیل حاکم بر ایران است.

وی همچنین بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم یاد کرد و گفت: دشمن به درک این واقعیت رسیده است و درصدد دامن زدن به تفرقه افکنی بین مذاهب و ادیان است.

وی بر بحث ذبح قربانی در دیدگاه قرآن و اهل بیت نیز تاکید کرد و گفت: قربانی منیّت ها ،مراقبت از خطورات ذهنی، دوری از خدشه دار شدن بنیه اصیل بشریت و خودپسندی ها را هدف واحد فریضه حج تمتع ابراز کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.