حسین زرطلب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکاران از ٢٤ تا ٣١ تیر ماه در یک اردو به میزبانی فدراسیون ایران و با حضور بازیکنانی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، ترکمنستان و ایران حضور دارند.
وی بیان کرد: حضور تنیس بازان ایرانی در این کمپ بین المللی که با سرمربی گری سید امیر برقعی به عنوان مدیر توسعه تنیس غرب آسیا انجام می شود، گام موثری برای آشنایی ورزشکاران نونهال با آخرین دست آوردهای تمرینی و متد آموزشی دنیاست.
زرطلب با اشاره به اینکه مربیانی از کشورهای ایران، ترکمنستان، لبنان، سوریه و عراق در این کمپ حضور دارند، گفت: یونس طلاور، امیر رضا آرمیون، امیر محمد کردی و امیر رضا کردی در بخش پسران و یاسمن روحانی، رومینا زینالی و درسا چراغی در بخش دختران ورزشکاران ایرانی حاضر در این تمرین ها هستند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت کمپ را قاسم کردی بر عهده دارد، ادامه داد: تنیس بازان حاضر در 2 نوبت صبح و عصر به انجام تمرین های حرفه ای می پردازند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله استان های مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود به طوری که مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
تیر ماه جاری «امیررضا آرمیون» بازیکن نونهال اهل ارومیه موفق به کسب مقام سوم مسابقات تور بین المللی آسیا و مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ آزادی تهران در رده سنی زیر 14 سال شد.
آرمیون اوایل تیر امسال نیز مدال طلای مسابقات قهرمانی زیر 14 سال ایران به میزبانی قزوین را کسب کرد.
شهرزاد بانی سعید دیگر تنیسور جوان ارومیه ای نیز موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور سهمیه حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به دست آورد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.