حسین زرطلب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به میزبانی هیات تنیس استان تهران به مدت یک هفته /10 تا 15 تیرماه جاری/ در مجموعه تنیس آزادی برگزار شد.
وی بیان کرد: امیررضا آرمیون در بخش انفرادی بخش پسران پس از یونس طلاور و سامان رضاییان که به ترتیب اول و دوم شدند، به همراه «آرتین نظری» در جایگاه سوم مشترک ایستاد.
زرطلب گفت: این تنیسور نونهال خرداد سال جاری مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ آزادی تهران را در رده سنی 14 سال به دست آورده بود.
وی ادامه داد: آرمیون اوایل تیر امسال نیز به همراه رومینا زینالی و ملوین نجاریان مدال طلای مسابقات قهرمانی زیر 14 سال ایران به میزبانی قزوین را کسب کرده است.
زرطلب با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در بخش دختران نماینده ای عازم این مسابقات نکرده بود، گفت: کیارش حنیفی، دیگر بازیکن استان در جدول اصلی این مسابقات حذف شد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.