حسین زرطلب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات 'رومینا زینالی' موفق به کسب مدال طلای انفرادی شد و در دیدارهای 2 نفره نیز نیلوفر زینال زاده و رومینا زینالی با قبول شکست در دیدار فینال موفق به کسب مدال نقره شدند.
وی بیان کرد: در دیدار رده بندی بخش انفرادی نیز گنیلوفر زینالپور' با برتری مقابل حریف خود موفق به کسب جایگاه سومی و مدال برنز این دوره از رقابت ها شد.
وی ادامه داد: تیم تنیس دختران استان با چهار بازیکن متشکل از نیلوفر زینال زاده، رومینا زینالی، هستی نوری و طنین شقاقی با هدایت 'خنو یادگاری' عازم این رقابت ها شده بود.
زرطلب گفت: حریر شقاقی به عنوان مربی و نسرین رضایی سرپرستی تیم دختران نوجوانان استان را بر عهده داشتند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله استان های مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود به طوری که مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
تیر ماه امسال «امیررضا آرمیون» بازیکن نونهال اهل ارومیه موفق به کسب مقام سوم مسابقات تور بین المللی آسیا و مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ آزادی تهران در رده سنی زیر 14 سال شد.
«شهرزاد بانی سعید» دیگر تنیسور جوان ارومیه ای نیز موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور سهمیه حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به دست آورد و هم اکنون در جریان این بازی ها حضور دارد.
تیر ماه امسال نیز «رومینا زینالی» و «امیرحسین آرمیون» 2 تنیسور نونهال ارومیه ای با دعوت فدراسیون ایران در کمپ بین المللی تنیس زیر 14 سال آسیا حضور داشتند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.