به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اینکه نباید تمام مشکلات کشور را به پای نظام نوشت، افزود: جهت دهی مطالب در فضای مجازی نباید بگونه ای باشد که خدمات و دستاوردهای نظام زیر سوال برود.
وی با بیان اینکه فعالان شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن انصاف در کنار ضعف ها و کمبودهای کشور، محاسن انقلاب را هم بگویند، اضافه کرد: دشمنان نظام تلاش می کنند با تبلیغ علیه نظام و ارزش های انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، نظام را ناکارآمد جلوه دهند و در این راستا از فضای مجازی به عنوان یک سلاح علیه ایران اسلامی استفاده می کنند.
وی ادامه داد: فعالان فضای مجازی و کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی نباید با مطالب خود مردم را به نظام بدبین کنند بلکه می توان از این فرصت به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره برد.
وی اضافه کرد: شبکه های اجتماعی با وجود آسیب های فراوان، بستر مناسبی برای آشنایی جوانان با ارزش های اسلامی و آموزه های دینی و قرآنی است.
وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در سیاست گذاری های فرهنگی کشور نیز گفت: شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها باید با اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب مانع از ایجاد انحراف در آیین های دینی و مذهبی شود.
فرماندار تکاب نیز در این جلسه گفت: فضای نقد موجب جبران کمبودها و نارسایی های کشور در بخش های مختلف می شود اما باید واقعیت ها و اقدامات و دستاوردها نیز به مردم بیان شود.
علی مکرمی افزود: مسوولان نباید از نقد عملکردشان در فضای مجازی فرار کنند بلکه این امر فرصتی برای بهبود خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی به شمار می رود.
وی بیان کرد: با توجه به ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی و سرعت انتقال اطلاعات، نباید از آسیب های فضای مجازی غافل شویم.
وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی به بررسی آسیب های فضای مجازی در جامعه بپردازد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.