به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری تکاب افزود: زیرسازی جاده تکاب - دندی به پایان رسیده و طرح آسفالت ریزی بخشی از جاده تکاب - شاهین دژ نیز در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.
وی با بیان اینکه توسعه شهرستان تکاب نیازمند بهبود وضعیت جاده های این شهرستان است، بیان کرد: دولت توجه ویژه ای به توسعه و بهسازی جاده های تکاب دارد و اعتبارات مناسبی در این زمینه تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: مدیران و روسای ادارات به اجرا و تکمیل طرح های عمرانی شتاب ببخشند و در پیشبرد امور و رفع مشکلات مردم الگوی مدیریت دوران دفاع مقدس را سرلوحه قرار داده و به صورت جهادی عمل کنند.
فرماندار تکاب اضافه کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای ساخت فاضلاب شهری در ردیف بودجه ملی قرار گرفته و عملیات اجرایی این طرح سال آینده آغاز می شود.
مکرمی در خصوص خرید، انبار و حمل و نقل گندم از سیلو و انبارهای ذخیره تکاب به سایر شهرها گفت: تمهیدات لازم برای خرید به موقع و ارسال و ترانزیت گندم از سیلوی تکاب به سایر شهرها و هماهنگی فرآیند حمل و نقل در این زمینه اتخاذ شود.
وی اضافه کرد: روسای ادارات نسبت به بیان دستاوردها و عملکردهای دولت در شهرستان تکاب در هفته دولت اقدام کنند و به تشریح اقدامات انجام یافته در جمع اقشار مختلف مردم بپردازند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.