سردار حبیب شهسواری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از گروه های جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشاورزی، بهداشت، پزشکی، تعلیم و تربیت، پژوهش، کارآفرینی، خدمات و عمرانی زمینه فعالیت این گروه هاست.
وی اضافه کرد: در حوزه عمران، طرح های پل سازی، مدرسه سازی، ساخت خانه عالم، خانه محرومان، مسجد، جاده سازی، کانال کشی، ساخت دیوار حایل و طرح های آبرسانی در دست اقدام است.
وی تامین اعتبار گروه های جهادی را مستقل عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی بخشی از منابع اجرای طرح ها را تامین کرده و بخشی دیگر از سوی بسیج سازندگی و مردم تامین می شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی، سپاه شهدا از طریق قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سالانه 150 میلیارد ریال برای عرصه های مختلف هزینه می کند و در هر جا که نیازی احساس شود برای رفع مشکل قدم برداشته می شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و هیات همراه از نزدیک از طرح ها و برنامه های گروهای جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت در روستاهای باغی، سپیکان، جبرند و شهر میرآباد بازدید و مشکلات مردم منطقه را بررسی کردند.
7562/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.