در اطلاعیه ای که از سوی استانداری آذربایجان غربی در این خصوص صادر شده، آمده است: هم استانی هایی که مایل هستند با استاندار دیدار داشته باشند، باید با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به شماره 111 تماس بگیرند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: مردم از این طریق می توانند مسائل و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشته و وقت ملاقات دریافت کنند.
در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه در ملاقات های مردمی استاندار به طرح ها، پیشنهادات و ایده هایی که می تواند به توسعه استان کمک کند و یا فرایندهای سازمانی را در دستگاه های دولتی بهبود بخشد، رسیدگی می شود، آورده شده است: مردم شریف و نجیب استان در دیدار خود با استاندار می توانند درخواست ها و مطالبات خود را به منظور رسیدگی و پیگیری مطرح کنند.
نخستین دیدار ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی نیز روز شنبه برگزار شد و دهها نفر از مردم استان، درد دل های خود را با محمدمهدی شهریاری درمیان گذاشتند.
به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نخستین جلسه شورای اداری در دوره جدید مدیریتی، ارتباط مستمر مدیران با مردم و شنیدن مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داده بود.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.