فرماندار شهرستان ماکو در حاشیه بازدید از کشتارگاه دامی این شهرستان بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در خصوص،ذبح بهداشتی و  تهیه و تحویل گوشت سالم  به شهروندان در عید قربان  تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شاهین علیزاده در آستانه عید سعید قربان طی بازدید از وضعیت کشتار دام و نحوه تامین گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان، از کشتارگاه دامی این شهرستان با تقدیر از فعالان حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه گفت: مدیریت و برخورد با مسئله بهداشتی و بهداشت محیط برای سلامتی شهروندان در عید قربان از ضروریات است و نظارت بر این موضوعات در این ایام باید بیش از گذشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه گوشت در سبد خانوار و اهمیت سلامت آن افزود: لازم است برای تهیه و تحویل گوشت سالم و بهداشتی به شهروندان تدابیر لازم اتخاذ شود .

فرماندار ماکو خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان در قبال حفظ و سلامتی گوشت قرمز تولید شده مسئول هستند و باید نظارت سازمان دامپزشکی برای گوشت تولید شده همچون گذشته تداوم داشته باشد .

 آیرم رئیس شبکه دامپزشکی ماکو هم در این بازدید گفت: بمنظورتامین گوشت قرمز شهروندان در عید سعید قربان و اطمینان از سلامت گوشت کشتار ویژه عید قربان با حضور بازرسین فنی کشتارگاه ، ناظر بهداشتی و شرعی از روز گذشته شروع شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود تا روز عید قربان تعداد 520 راس گوسفند و بز و 110 راس گاو و گوساله در کشتارگاه دامی ذبح شود .

رئیس شبکه دامپزشکی ماکو خاطر نشان کرد: در روز عید قربان اکیپ های بازرسی بصورت ثابت و سیار به فعالیت پرداخته و کشتارگاه دامی موظف است در این روز برای استفاده مردم ذبح دام را به صورت رایگان انجام دهد و شهروندان می توانند جهت گزارش هرگونه اخبار و تخلف با شماره تلفن ۳۴۲۲۲۵۱۲ تماس حاصل فرمایند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.