مجتبی منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه دامپزشکی خوی مثل سال های گذشته و به منظور تضمین سلامت مصرف کنندگان گوشت قرمز، پایش دام به لحاظ شناسایی احتمالی 600 بیماری مشترک بین دام و انسان و ارائه خدمات به همشهریان در روز عید قربان را در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: سه خودرو از طرف دانشکده علوم پزشکی خوی، سه دستگاه و اکیپ از طرف شبکه دامپزشکی و یک دستگاه هم از طرف جهادکشاورزی خوی فعالیت می کند.
وی افزود: شهروندان در صورت تمایل برای نظارت و ذبح بهداشتی و شرعی دام ها و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت هفت تا 13 روز عید سعید قربان با شماره تلفن 36220056 تماس بگیرند.
منصوری از شهروندان خویی خواست برای خرید دام مورد نیاز خود از طریق مراکز تحت نظارت دامپزشکی اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره های اعلام شده به بازرسان اطلاع دهند.
رییس شبکه دامپزشکی خوی با بیان اینکه در این روز بازرسان دامپزشکی آماده ارائه خدمات رایگان هستند، افزود: کشتارگاه صنعتی دام آماده همکاری است و تمامی کارهای مربوط به ذبح بهداشتی تا تحویل به مشتری را به صورت رایگان انجام خواهند داد.
به گزارش ایرنا، آیین های عید سعید قربان امسال روز چهارشنبه 31 مرداد ماه برگزار می شود؛ شهرستان خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.