جمال خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 24 طرح با اعتبار 110 میلیارد ریال در بخش عمران روستایی، هفت طرح با اعتبار 180 میلیارد ریال در بخش عمران شهری و چهار طرح با 53 میلیارد ریال اعتبار 53 میلیارد ریال در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی است.
وی در خصوص طرح های بخش عمران شهری بوکان ادامه داد: این طرح ها زیرگذر میدان معلم، ساماندهی محور گردشگری کوسه، بازارچه، سالن ژیمناستیک، جدول گذاری، پیاده روسازی آسفالت و بتن معابر و کوچه، اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب، برق، مخابرات و گازرسانی به واحدهای مسکونی شهری را شامل می شود.
وی اضافه کرد: در بخش عمران روستایی نیز طرح هایی نظیر گاز رسانی به 6 روستای بخش سیمینه از جمله سریل آباد، آغلیان، پیرولی باغی، غوث آباد، دوه شهری و منوچهری به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها، تعداد روستاهای برخوردار از گاز روستایی در این شهرستان به 49 روستا می رسد.
فرماندار بوکان بیان کرد: در هفته دولت امسال، آب شرب هشت روستای داش آغل، اوینه چی، هواره برزه، ترکماکندی، حسن آباد، قلایچی، جوانمرد و کانی الله سیده با بیش از 300 خانوار بهره برداری می شود.
خسروی در خصوص بخش های صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز گفت: در این بخش نیز گاوداری صنعتی 100 راسی، قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید، یخ خوراکی قالبی و تجهیز 37 هکتار از اراضی شهرستان به آبیاری تحت فشار با اشتغالزایی 24 نفر به بهره برداری می رسد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و در فاصله 196 کیلومتری مرکز استان /ارومیه/ قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.