به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی دولت برای تشدید برخورد با قاچاقچیان و محتکران، کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.
وی ادامه داد: همچنین کسانی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را انبار و احتکار می کنند نیز با برخورد جدی پلیس مواجه می شوند.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با بهره گیری از سربازان دلیر و مقتدر خود و با برخورداری از توانمندی های بالا و تجهیزات روز، حافظ مرز‌های کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت امنیت در شمالغرب کشور و آذربایجان غربی گفت: با تلاش عوامل نظامی و انتظامی، امنیت پایدار و با ثباتی در مرزهای این منطقه برقرار است.
سردار اشتری بیان کرد: عوامل نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشراف امنیتی کامل بر منطقه، توانستند وقوع هر گونه جرائم آشکار را به حداقل برسانند.
وی بیان کرد: کاهش جرایم آشکار در جامعه و سرعت بخشی در خدمات رسانی به مراجعه کنندگان رضایت مردم استان از پلیس را به بالاترین میزان رسانده است.
به گزارش ایرنا در ادامه این آیین مرکز تجمیع پلیس تخصیص با هدف اشراف اطلاعاتی مناسب، پروسه رسیدگی به شکایات و برآورده‌ کردن کوتاه مدت انتظارات مردم افتتاح شد.
6009/8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.