به گزارش ایرنا، سعید رازانی روز پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان در محل استانداری لرستان افزود: صدور احکام و دستور قضایی برای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان به صورت 24 ساعته انجام می شود و نیروی انتظامی نیز در این زمینه همکاری مطلوبی دارد.
وی بیان کرد: هر پرونده قاچاق کالا باید ظرف مدت یک ماه منجر به صدور حکم شود تا مردم برخورد با اخلال گران بازار را به واقع لمس کنند.
وی با بیان اینکه مردم منتظر خروجی جلسات در میدان واقعیت هستند، اضافه کرد: علاوه بر کنترل و نظارت بر کالاهای اساسی، باید در قیمت سایر اقلام نیز کاهش ایجاد شود چرا که تفاوت قیمت ها تاثیر روانی منفی در جامعه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با تاکید بر تشدید نظارت ها و توزیع اقلام اساسی اظهار داشت: یکسان سازی قیمت ها و توجه به نرخ های مصوب در استان و همزمان به صورت ملی پیگیری شود و در صورتی که نیاز به همکاری با سایر استان ها وجود داشته باشد این مهم از طریق مکاتبه با دادستان های کشور انجام خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف لرستان نیز گفت: تولید کنندگان 40 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته اند در حالی که فاکتور خرید را بر اساس نرخ مصوب قبلی ارائه می کنند.
منوچهر اسبکوه افزود: 18 هزار واحد صنفی در خرم آباد وجود دارد که از همه آنان خواسته شده اقلام فعلی و مکان انبارهای خود را برای بازرسی اعلام کنند.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.