به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سود جو در چهار انبار بزرگ در محدوده شهرک کارگاهی شهر زاهدان بلافاصله تیم هایی از اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی انبارها و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از این انبارها 124 تن و 898 کیلوگرم مواد غذایی احتکار شده شامل انواع حبوبات، برنج، شکر و... کشف که 2 تن و 345 کیلوگرم از این کالاها فاسد و تاریخ گذشته است.
وی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سیستان و بلوچستان در بازرسی از یک کارگاه تولید نبات و آبنات در حاشیه شهر زاهدان 21 تن و 500 کیلوگرم کالای غیربهداشتی کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به اینکه ارزش های کالاهای کشف شده در مجموع 15 میلیارد ریال برآورده شده، خاطر نشان کرد: 2 فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.