جواد سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین روز این پیکارها در سه وزن کومیته جوانان و بزرگسالان و کاتای انفرادی بزرگسالان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پیگیری شد.
وی بیان کرد: در بخش جوانان پس از ترکیه تیم ایران با 2 طلا، چهار نقره و هفت برنز نایب قهرمان شد، تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان سوم ایستاد و تیم های جمهوری آذربایجان و فرانسه هر کدام با یک برنز چهارم شدند.
وی اضافه کرد: در این پیکارها که در اوزان منفی 84 و به اضافه 84 کیلوگرم بزرگسالان و منفی 61 کیلوگرم جوانان و کاتای انفرادی بزرگسالان به انجام رسید، در کاتای انفرادی بزرگسالان رومان حیدراف /Roman heydarov/ از جمهوری آذربایجان با پیروزی سه بر 2 مقابل ابوالفضل شهرجردی قهرمان شد.
وی ادامه داد: در وزن منفی84 کیلوگرم مهدی خدابخشی از ایران /کرمانشاه/ با برتری پنج بر سه مقابل کیوان بابان از ایران /کردستان/ بر سکوی قهرمانی جای گرفت و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم امیررضا پورمحمد از ایران /گیلان/ با پیروزی هشت بر 6 برابر مجید نیکوهمت از ایران /مرکزی/ مقام نخست این دوره از رقابت ها را نصیب خود کرد.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: در وزن 61 کیلوگرم جوانان صلوات بکاریس /Salavat bekaris/ از قزاقستان قهرمان شد، علیرضا فرجی از ایران /مازندران/ در مکان دوم قرار گرفت و مهدی کیانی از ایران /آذربایجان غربی/ و امیرحسین ضابطی از ایران /گیلان/ به مقام سوم مشترک رسیدند.
به گزارش ایرنا در چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته جام وحدت و دوستی 300 کاراته کا از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، ترکیه و آمریکا حضور دارند.
این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و در 2 بخش کاتا و کومیته انفرادی در حال برگزاری است.
در این پیکارها تیم ملی فرانسه با هشت کاراته کا، تیم ملی عراق با 25 کاراته کا، کویت با 23 کاراته کا، تیم ملی ترکیه با 25 کاراته کا، تیم جمهوری آذربایجان با 52 کاراته کا، تیم های افغانستان و پاکستان هر کدام با 15 کاراته کا شرکت دارند.
روسای فدراسیون کشورهای، فرانسه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و رییس کمیته داوران از کشورهای بلژیک، دانمارک و نروژ میهمان ویژه این دوره از مسابقات هستند.
سمینار داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز در آستانه چهاردهمین تورنمنت بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه برگزار شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.