نادر علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بازگو کردن تلاش دولت برای مبارزه با فساد در آذربایجان غربی امید را در مردم منطقه احیا می کند، افزود: عملکرد مثبت دولت در مبارزه با فساد، پایگاه اجتماعی دولت را تقویت می کند.
وی با قدردانی از تلاش دولت برای مقابله با قاچاق در آذربایجان غربی، بیان کرد: تمرکز استاندار آذربایجان غربی برای مقابله با فساد اقتصادی منجر به شکوفایی اقتصادی خواهد شد و بهبود وضعیت اقتصادی، رضایت وندی مردم از نظام جمهوری اسلامی را در پی دارد.
دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی روند تغییر مدیران آذربایجان غربی در دولت دوم دکتر روحانی را کند عنوان کرد و گفت: هرچند این روند کند بوده ولی استاندار به دنبال شناحت کافی و انتخاب عقلانی در چیش مدیران است
وی افزود: از سویی نیز تحمل مدیران ناکارآمد می تواند منجر به ضعف عملکرد دولت در منطقه شود و در این راستا باید حساسیت لازم وجود داشته باشد.
علیزاده با تاکید بر اینکه وجود مشاوران قدر در کنار استاندار آذربایجان غربی می تواند در عملکرد مدیریتی استان تاثیر مثبت داشته باشد، بیان کرد: مشاوران می توانند فرصت ها و تهدیدهای این منطقه را در تمامی حوزه ها به استاندار ارائه دهند.
وی همچنین به تعامل مناسب محمد مهدی شهریاری با احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب حامی دولت به اتفاق نظر برای توسعه استان در کنار استاندار آذربایجان غربی قرار دارند.
به گزارش ایرنا، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی دارای 164 عضو در آذربایجان غربی است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.