معصومه حبیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور تیم های آذربایجان غربی، تهران، توابع تهران، کرمان، گلستان، البرز و فارس به میزبانی تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم آذربایجان غربی در دیدار یک چهارم نهایی با برتری سه بر یک مقابل کرمان به جمع چهار تیم برتر گروه یک راه یافته بود ولی در ادامه کار با شکست مقابل اصفهان نتوانست به فینال برسد و راهی رده بندی شد.
وی با اشاره به اینکه هدایت این تیم را سهیلا محورچرخ بر عهده دارد، ادامه داد: دختران والیبالیست استان در دیدار رده بندی در عین شایستگی با نتیجه نزدیک سه بر 2 مغلوب شدند.
حبیبی گفت: تیم آذربایجان غربی در دیدار رده بندی ست های دوم و سوم را با امتیازات 25-10 و 25-14 به سود خود به پایان برد ولی در ست های اول، چهارم و پنجم با امتیازات 25-22، 25-21 و 17-15 به حریف خود باخت و چهارم شد.
حبیبی گفت: تیر ماه امسال نیز تیم دختران آذربایجان غربی در دیدار فینال با کسب پیروزی مقابل چهار محال و بختیاری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور جای گرفته بود.
وی با اشاره به اینکه هیات والیبال طی سه سال اخیر توجه ویژه ای به اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی و تربیت نونهالان و نوجوانان مستعد داشته است، گفت: این بازیکنان آینده روشنی پیش رو دارند و در آینده نزدیک به اردوهای تیم ملی نیز دعوت می شوند.
به گزارش ایرنا سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات آذربایجان غربی در این رشته است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.