به گزارش ایرنا میرصمد سیدموسوی روز چهارشنبه در گردهمایی معاونان اداری مالی ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور در ارومیه افزود: تزریق نیروی انسانی نیاز اجتناب ناپذیر ادارات منابع طبیعی کشور به ویژه آذربایجان غربی برای حفاظت بهتر از عرصه های ملی است.
وی اضافه کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص تازه نفس می تواند زمینه بهبود فعالیت ها و اقدامات ادارات منابع طبیعی را فراهم کند در حالی که این امر در سال های گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.
وی بیان کرد: با ادامه روند موجود در سال های آینده با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم شد زیرا تعداد زیادی از نیروهای متخصص نیز در سنین بازنشستگی قرار دارند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، مشکلات پشتیبانی برای نیروهای حافظ عرصه های ملی، ایجاد انگیزه و تامین مسائل رفاهی از دیگر مواردی است که باید مدیران پشتیبانی سازمان جنگل ها و مراتع در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیر کل امور اداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری نیز در این نشست گفت: این سازمان در همه بخش ها به دنبال ارتقای جایگاه عرصه های ملی و منابع طبیعی کشور است و نیروی انسانی نیز از جمله این موارد به شمار می رود.
میرمهدی طاهری افزود: در ماه های آینده با احصای مشکلات استان های مختلف در خصوص نیروی انسانی، تصمیم های خوبی در راستای بهبود وضعیت این نیروها گرفته می شود که می تواند در بهبود فعالیت این نهاد موثر باشد.
به گزارش ایرنا در این گردهمایی مشکلات بخش های اداری مالی ادارات کل منابع طبیعی آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آذربایجان غربی 2 میلیون و 700 هزار هکتار منابع طبیعی در اختیار دارد ولی برای حفاظت از این میزان منابع طبیعی، نیروی کافی در اختیار این نهاد نیست.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.