رسول بخشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 40 سری از این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش و لوازم ضروری دیگر بود که به همت خیران میاندوآب تهیه و اهدا شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای 73 نوعروس به ارزش 2 میلیارد و 425 میلیون ریال جهیزیه اهدا شده است، گفت: برای هشت نفر از فرزندان مددجو نیز به مبلغ 80 میلیون ریال هدیه دامادی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 10 نوعروس در صف دریافت جهیزیه هستند، اضافه کرد: همچنین 6 واحد مسکن برای خانوارهای بی سرپرست تحت پوشش این نهاد هر کدام به ارزش 350 میلیون ریال از منابع دولتی، امدادی و خیران ساخته شده که در هفته دولت به مددجویان واگذار می شود.
وی بیان کرد: فرهنگ کار خیر در میاندوآب به حدی رواج یافته است که خانواده های تازه در گذشتگان هزینه مراسم یادبود متوفی را در جهت حمایت از نیازمندان اختصاص می دهند و همچنین در روز های اخیر خیّری به نام 'حاج رحمان اسلامی' اهل شهر باروق هزینه سفره احسان حج خود را به مبلغ 200 میلیون ریال برای خرید جهیزیه به نوعروسان نیازمند اختصاص داد.
به گزارش ایرنا، حدود سه هزار و 500 خانوار با جمعیت 10 هزار و 800 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندواب هستند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.