به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امروز به همراه سعید نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در شهرستان های سلماس و خوی، از طرح های مهم عمرانی و بیمارستانی این شهرستان ها بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه ها قرار گرفتند.

ندامتگاه ۵۰۰ نفری سلماس، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سلماس و استادیوم ۱۵ هزار نفری سلماس، پروژه های نیمه کاره ای بودند که مقام عالی استان و معاون برنامه وبودجه کشور در شهرستان سلماس از آنها بازدید نمودند.

استاندار آذربایجان غربی و معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه در شهرستان خوی حضور یافتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از پروژه بیمارستان آیت الله خویی، پروژه دانشکده فنی مهندسی خوی، پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری، بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی امام خمینی(ره) و همچنین مقبره شمس تبریزی بازدید کردند.

معاون سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از این طرح ها گفت: نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی با توجه به سردسیر بودن این منطقه تخصیص می یابد.

سعید نمکی افزود: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد تا پایان امسال و طرح های با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره برداری می رسد.

وی به بازدیدهای برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح های اولویت دار آذربایجان غربی طی امروز و فردا اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها بخش های مختلف طرح های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه ها و طرح های علمی با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آنها ایجاد نشود.

ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 981504
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.