عادل طرفی روز چهارشنبه در حاشیه تمرین های تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی ارومیه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوهای تدارکاتی داخلی به صورت مرتب در حال برگزاری است اما بازیکنان برای کسب آمادگی بیشتر باید بازی های دوستانه و تدارکاتی با تیم های مطرح خارجی داشته باشند.
وی بیان کرد: پیش از این قرار بود پس از اردوی ارومیه برای برپایی یک دوره اردوی خارجی راهی کشور ترکیه شویم ولی این سفر به دلایلی لغو شد و تمرین های تیم ملی در تهران ادامه می یابد.
وی افزود: شرایط خوبی بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد و کادر فنی علاوه بر انتقال مسایل فنی و تاکتیک های تیمی رابطه دوستانه و صمیمی با بازیکنان برقرار کرده اند که این امر در بالا بردن روحیه بازیکنان و نتیجه گرفتن در مسابقات تاثیر بسزایی خواهد داشت.
طرفی ادامه داد: مسابقات جهانی از اهمیت بالایی برای ایران برخوردار است و تیم های حاضر در این رقابت ها در هر دوره با بهترین آمادگی فنی و جسمی وارد مسابقات می شوند؛ تیم ایران نیز با تمام توان در این کارزار جهانی شرکت می کند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: امسال به دلیل افزایش تعداد تیم ها کار برای صعود به مراحل بالاتر سخت تر شده است ولی این امر دلیلی برای کاهش روحیه نیست و تمام بازیکنان تلاش خود را برای حفظ جایگاه بسکتبال با ویلچر ایران به کار می گیرند.
'طرفی' گفت: وضعیت اردوی ارومیه در حد قابل قبولی بوده و امکانات خوبی در اختیار ملی پوشان قرار گرفته است و جا دارد از مسوولان هیات جانبازان و معلولان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه قدردانی شود.
به گزارش ایرنا سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر نیز روز گذشته به خبرنگار ایرنا در ارومیه گفت: ایران با قرار گرفتن در گروه A مسابقات جهانی آلمان همراه با تیم های مراکش، کانادا و میزبان این رقابت ها، کار سختی برای صعود به مرحله بعدی دارد.
«محمدرضا دستیار» افزود: تیم ملی در نخستین دیدار خود به مصاف تیم میزبان/آلمان/ می رود و این بازی برای ایران از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه ایران در بازی های پارالمپیک 2016 یک بار تیم آلمان را شکست داده است، اضافه کرد: این سابقه پیروزی، بار روانی خوبی بر روی بازیکنان ایجاد کرده است و برای تکرار این نتیجه امیدوار هستند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از سه تا 11 مرداد ماه جاری در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست شهر ارومیه در حال برگزاری است.
مسابقات بسکتبال با ویلچر بزرگسالان جهان 23 مرداد سال جاری در شهر 'هامبورگ' آلمان و بازی های پارآسیایی شهریور امسال به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می شود و تیم ملی ایران برای آمادگی بیشتر جهت حضور در این مسابقات تلاش می کند.
محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی، مازیار میرعظیمی به عنوان مربی و یاسر گیلکی به عنوان مربی بدن ساز بر تمرین های ملی پوشان نظارت دارند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.