‍علی امانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور 12 ورزشکار از روز چهارشنبه / سوم مرداد ماه جاری/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی به مدت 10 روز ادامه می یابد، بیان کرد: ورزشکارانی از استان های فارس، قم، خوزستان، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، زنجان، تهران، مرکزی و اردبیل به این اردو دعوت شده اند.
امانی ادامه داد: برپایی این اردو فرصتی است تا ورزشکاران فعال این رشته در آذربایجان غربی نیز با حضور در تمرین های کادر فنی تیم ملی از تجربه های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره مند شوند.
وی که سرپرستی این مرحله از اردو را نیز بر عهده دارد، گفت: هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به عهده محمدرضا دستیار است.
به گزارش ایرنا هفتمین اردوی این تیم از 23 تا 30 تیر ماه امسال در شهر آمل برگزار شده است؛ مسابقات بسکتبال با ویلچر بزرگسالان جهان ۲۳ مرداد جاری در شهر هامبورگ آلمان و بازی های پارآسیایی شهریور امسال به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می شود و این تیم برای آمادگی بیشتر در این مسابقات تلاش می کند.
این تیم پس از اردوی ارومیه جهت برپایی اردوی برون مرزی و برگزاری چندین بازی تدارکاتی عازم کشور ترکیه می شود و سپس دوره پایانی متصل به اعزام رقابت‌های جهانی در تهران دنبال می‌شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.