بابک مرادزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو برای نفرات منتخب جشنواره استعدادیابی نونهالان کشور برگزار شده است و تا 12 مرداد ماه جاری ادامه می یابد.
وی گفت: احسان سپهری، شایان چاپاش، شایان احمدنژاد و امیرحسین اصلانی از آذربایجان غربی در کنار محمد مهدی حاجی حیدری، روژان روحانی، محسن رحیمی، رامان میرزایی، محمد فریدجوانمردی، مهرشاد پیرمرادی، آرتین هیبتی، پیمان شفیع نژاد، امیر حسین قربانی، ابوالفضل کیانی، ابوالفضل فتحی، دیاکو سلاحی، باربد مولایی، امیررضا گندمکار و سید امیر حسین بهاگیر وزنه برداران نونهال حاضر در این اردو هستند.
مرادزاده گفت: در پایان این اردو هشت تا 10 وزنه بردار انتخاب می شوند و افق چشم انداز فدراسیون وزنه برداری برنامه ریزی برای آماده سازی نفرات برتر این اردو جهت حضور در المپیک 2028 ترسیم شده است.
وی افزود: در حال حاضر شرایط وزنه برداران استان در حد مطلوبی است و امید زیادی برای انتخاب آنان در ترکیب نهایی داریم.
به گزارش ایرنا رامین اسکندری به عنوان سرپرست اردو، بهادر مولایی از مازندران و بابک مرادزاده از آذربایجان غربی در سمت مربی، مقصودی از استان کردستان، جعفر فتحی از آذربایجان شرقی و اسماعیل مصطفی پور از آذربایجان غربی دیگر اعضای سرپرستی اردو هستند.
سال گذشته با تجهیز و ساماندهی هشت خانه وزنه برداری آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، تکاب، سلماس، شوط، خوی، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر بستر مناسبی برای پیشرفت این رشته ورزشی فراهم شده است.
شهریور ماه سال گذشته 'علی میری' جوان 22 ساله و وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم اهل ارومیه با مهار 361 کیلوگرم وزنه در مجموع یک و 2 ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ترکمنستان را به دست آورد.
علی میری در مسابقات جهانی 2015 لهستان نیز درحرکت یک ضرب با ثبت رکورد 150 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و در 2 ضرب با رکورد 182 کیلوگرم قهرمان شد و در مجموع با رکورد 332 بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.
این ورزشکار امسال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را از دست داد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.