حسین فهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 60 ورزشکار از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی در مواد مختلف برگزار شد که در مجموع تیمی آذربایجان شرقی با کسب هشت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز مقام قهرمانی را به دست آورد.
وی بیان کرد: اردبیل با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و چهار برنز قهرمان شد، تیم زنجان با پنج طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم ایستاد و آذربایجان غربی با یک طلا، 9 نقره و چهار برنز به مقام چهارم بسنده کرد.
وی ادامه داد: در نتایج انفرادی نونهالان در رشته 60 متر با مانع ملیسا بیگدلی از زنجان، در 60 متر ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی، در ماده 400 متر مریم فرضاکی از آذربایجان شرقی، در 1500 متر نازلی صبوری از آذربایجان غربی، در ماده پرش ارتفاع پارمین تاران از زنجان، در پرش طول حنانه جدید از اردبیل، در ماده پرتاب وزنه نسترن شب خیزی از زنجان و در پرتاب دیسک زهرا پاک نژاد از اردبیل مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.
فهیمی گفت: در نتایج انفرادی نوجوانان نیز در 60 متر با مانع محدثه مرادی از آذربایجان شرقی، آیسان خوش رفتار در ماده 60 متر از آذربایجان شرقی، در ماده 400 متر محدثه ابراهیم پور از آذربایجان شرقی، در 800 متر ملیکا تبریزی از آذربایجان شرقی، در 3000 متر لیلا مقدم از زنجان، در پرتاب وزنه نرگس شب خیزی از زنجان، در ماده پرتاب دیسک سیتا نظری از اردبیل، در پرتاب نیزه صنم آذری از آذربایجان شرقی، در پرش ارتفاع آرمیتا آذری از اردبیل و در پرش طول فاطمه مهربان از اردبیل مقام قهرمانی را از آن خود کردند.
وی افزود: در دوی امدادی چهار در 200 متر تیم آذربایجان شرقی با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 13 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید، تیم آذربایجان غربی با زمان 2 دقیقه و 2 ثانیه و 60 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و تیم اردبیل نیز با زمان 2 دقیقه و 7 ثانیه و 7 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
رییس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: این مسابقات همزمان در هفت منطقه کشور برگزار شد و شهر ارومیه میزبان ورزشکاران منطقه یک کشور در سالن شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری بود.
به گزارش ایرنا جمعه گذشته نیز مسابقات نونهالان و نوجوانان پسر منطقه یک کشور به میزبانی ارومیه با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به پایان رسیده بود.
مراحل دوم و سوم مسابقات پسران و دختران منطقه یک کشور به ترتیب به میزبانی قزوین و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
طی 2 هفته گذشته نیز مسابقات کارکنان زیر 44 سال شرکت های گاز کشور در سالن سرپوشیده شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه با قهرمانی تیم پارس جنوبی یک برگزار شد.
میزبانی ارومیه برای مراحل دوم و سوم این مسابقات طی مرداد ماه برای کارکنان شرکت نفت و در شهریور ماه برای کارکنان وزارت نیرو برنامه ریزی شده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.