گردآورنده آثار این نمایشگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 22 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف، 2 ویدئو آرت یک تا 2 دقیقه ای، یک اثر چیدمان و یک اثر ویدیو چیدمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
الناز چراغی افزود: هنرمندانی از شهرهای ارومیه، تهران، تبریز، بندرلنگه، کرمان و اهواز در نمایشگاه 'هندسه خلوت' شرکت کرده اند.
وی اضافه کرد: علیرضا قوجاری، حمید بهجت، رومین محتشم، لیلا تقی زاده، رضا رحمانی، الیکا زارعی و عرفان ملک از جمله هنرمندانی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: سارا صادق زاده، فاطمه ابولی فرد، مینا پورکمال، لعیا مقدم، به آفرید پایدار فرد، مریم گشایش، دلارام کرمانی و معصومه گله بان دیگر هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
به گزارش ایرنا در بخشی از بیانیه هنری /استیتمنت/ این نمایشگاه آمده است: 'انسـان معاصـر تنهایی اش را با مکـان شـریک می شـود. خلـوت، دیوارهایی نامحسوس می سازد که خیال پرداز در پناه این هندسـه، آسوده سکون می گیرد و زندگی را کشف و هضم می کند . خلـوت پناهگاه خیال پرداز است؛ خیالی که شاید رویای گلی در آینده را روایت می کند که سخت درون دانه اش پیچیده است.'
این نمایشگاه در یک فضای هنری خصوصی از ساعت 10 تا 22 در ارومیه، فلکه خیام، جنب بانک پاسارگاد، کوچه هشتم برای بازدید هنردوستان دایر است.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.