'زهرا اینچه درگاهی' روز دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی افزود: اعزام مربیان باتجربه و برگزاری آموزش های لازم برای ورزشکاران و مربیان استان ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.
وی با تاکید بر همگانی شدن این رشته ورزشی، بیان کرد: همکاری با وزارت آموزش و پرورش از جمله برنامه های این فدراسیون برای شناسایی نیروهای مستعد این رشته و معرفی به تیم های ملی ژیمناستیک به شمار می رود و این تعامل از سال گذشته آغاز شده است.
رییس فدراسیون ژیمناستیک، برگزاری کلاس مربیگری بین المللی بانوان در شاخه ژیمناستیک هنری در اواخر مهر ماه امسال با ظرفیت بیش از 20 نفر را از اهم برنامه های فدراسیون برشمرد که در 40 سال اخیر بی سابقه بوده است.
وی افزود: با توجه به موفقیت های یک سال اخیر نگاه وزرات ورزش و جوانان به فدراسیون ژیمناستک بهتر شده است و حمایت های خوبی از این رشته می شود.
'اینچه درگاهی' گفت: فدراسیون ژیمناستیک به تغییرات اساسی نیاز داشت تا بتواند با پوست اندازی به ایده های نو دست یابد و جایگاه این رشته پایه را در سطوح بین المللی بالا ببرد که اینچنین نیز شده است.
وی ادامه داد: ورزش ژیمناستیک در فدراسیون با هشت شاخه اداره می شود که هر شاخه رییس مربوط به خود را دارد و روسای این شاخه ها با بیشترین استقلال تصمیم گیری و فکری زیر نظر فدراسیون فعالیت می کنند.
'اینچه درگاهی' افزود: سازماندهی بخش اداری فدراسیون یکی از مهمترین کارهایی بود که در یکسال اخیر با روی کار آمدن مدیریت جدید انجام شده به طوری که در سال های قبل لیست 80 کارمند حقوق بگیر در این فدراسیون موجود بود و هم اکنون این تعداد به 13 نفر کاهش یافته است.
وی بیان کرد: انباشت کارت های مربیگری و داوری استان ها در فدراسیون سابق به حدی بود که با وجود پایان یافتن اعتبار این کارت ها، هیچ وقت به دستان صاحبانشان نمی رسید و متقاضیان مجبور به تمدید اعتبار می شدند.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون را با 15 میلیارد بدهی تحویل گرفته است، گفت: در فاصله سال های 1390 تا 1395 پرونده های مالی فدراسیون به خوبی حسابرسی نشده بود و پس از اینکه در تیرماه 1396 ریاست این فدراسیون را به عهده گرفتم با تشکیل یک کمیته کارشناسی این پرونده ها حسابرسی شد که طی این بررسی ها نزدیک به 50 نفر از بدنه فدراسیون جدا شدند.
'اینچه درگاهی' گفت: آذربایجان غربی بازیکنان خوبی در ترکیب تیم های ملی و همکاری قابل قبولی با فدراسیون دارد و مسوولیت شاخه هنری نیز بر عهده رییس هیات این استان است.
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی عصر روز دوشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.