'حسینقلی نه رودی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری نخستین مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان به میزبانی شهر ارومیه، افزود: تشکیل کمیته فنی برای انتخاب بازیکنان جهت دعوت به اردوی تیم ملی از برنامه های مهم فدراسیون است.
وی با اشاره به اینکه 92 بوکسور در این دوره از رقابت ها شرکت داشتند، بیان کرد: نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم به اردو دعوت شدند ولی کمیته فنی برای انتخاب سایر بازیکنان تصمیم می گیرد.
' نه رودی ' با تاکید بر اینکه حق هیچ بازیکنی نباید ضایع شود، گفت: در این مسابقات به دلیل تک حذفی بودن امکان دارد بازیکنی که سطح فنی بالا و خوبی دارد، بر حسب یک اتفاق از رسیدن به رده های بالاتر باز بماند ولی به طور یقین شایستگی های بازیکنان از چشم اعضای کادر فنی پوشیده نمی ماند و احتمال دارد یک بازیکن با وجود باخت، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شود.
وی افزود: نظرات کارشناسی حسین مادردوست، طاهر جباری و عیسی امینی به عنوان اعضای کمیته فنی این مسابقات جمع بندی شده است و در محل کمیته فنی فدراسیون نیز دوباره مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار می گیرد؛ در نهایت طی چند روز آینده اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت اعلام می شود.
'نه رودی' گفت: نفرات برگزیده در شهریور سال جاری به مسابقات دانشجویان جهان در روسیه اعزام می شوند و به طور یقین اردوی آمادگی تیم ملی باید پس از اعلام اسامی نفرات توسط کمیته فنی به زودی آغاز شود.
به گزارش ایرنا مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکارانی از 28 استان سراسر کشور از 25 تا 29 تیر در سالن دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.