حمیدرضا قبایی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین و آخرین روز از این پیکارها 20 بوکسور با انجام 10 مبارزه به میدان رفتند.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون بوکس بیان کرد: در وزن 49 کیلوگرم مهدی حبیبی از کرمانشاه، در وزن 52 کیلوگرم امین محمدزاده از مازندران، در 56 کیلوگرم محمدجاسم یاراحمدزهی از سیستان و بلوچستان، در وزن 60 کیلوگرم محمد کمالی از زنجان و در وزن 64 کیلوگرم مسلم مقصودی از سیستان و بلوچستان با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی رسیدند.
وی ادامه داد: همچنین در وزن 69 کیلوگرم سید دانا اسماعیل زاده از کردستان، در وزن 75 کیلوگرم محمدعلی نجفی از کرمانشاه، در وزن 81 کیلوگرم حسین دانشور از آذربایجان غربی، در وزن 91 کیلوگرم محمد عزیزی از آذربایجان غربی و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم سینا مقیاسی از لرستان قهرمانان پنج وزن بعدی شناخته شدند.
وی با بیان اینکه 12 داور ملی و بین المللی قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند، اضافه کرد: حضور دانشجویان قهرمان و ملی پوش بار فنی و کیفی این دوره از رقابت ها را افزایش داده بود.
وی میزبانی این دوره از رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: اعضای کمیته فنی تیم ملی نیز برای انتخاب نفرات برتر و دعوت از قهرمانان به اردوی تیم ملی دانشجویان در سالن حاضر بودند و برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی 2018 روسیه (شهریور ماه) از هم اکنون برنامه ریزی می کنند.
به گزارش ایرنا مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور از 25 تا 29 تیر در سالن دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.
مراسم اختتامیه و اهدای مدال ها با حضور دبیر فدراسیون، رییس دانشکده قاضی طباطبایی ارومیه، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات بوکس استان انجام شد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.