کارگردان این نمایشنامه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بهمن خضری، علی ایواز، روشن شکرزاده، پیمان تیرانداز، سپهر خسروی فر در این اثر نقش آفرینی می کنند، گفت: هادی صمدی پور در بخش موسیقی، سینا میرزایی در بخشه منشی صحنه و گریم، هادی کلانتری در بخش دکور و لباس و یوسف سلیمانی در بخش بروشور و آفیش این نمایشنامه فعالیت می کنند.
علی قبچاق با اشاره به اینکه 6 ماه برای آماده سازی این اثر تمرین کرده اند، افزود: شادمانی و تاثیر مستقیم بر روی بیننده مهمترین ضرورت اجرای این نمایشنامه بوده و بزرگترین هدف اجرای این اثر 50 دقیقه ای است.
وی اضافه کرد: داستان نمایش در مورد سه عموزاده هست که بخاطر زمین های موروثی اجدادی به جان هم افتاده اند.
وی ادامه داد: در دکور این نمایش سعی شده یک گورستان متروک را به نمایش بکشد و فضای خاصی را با رئالیسم جادویی برای به صحنه آوردن روح فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه این نمایش فارغ از هرگونه پیچیدگی با لایه هایی باز و قابل فهم با مخاطب ارتباط برقرار می کند، ادامه داد: این اثر ذهن تماشاگر را با مسائل سخت و پیچیده به چالش نمی کشد بلکه با زبانی ساده مفاهیمی را با زبانی جذاب ارائه می کند.
به گزارش ایرنا انتخاب صحیح متن نمایشی، نقش خوانی، توضیح خوانی و موسیقی اضلاع یک نمایشنامه موفق محسوب می شود؛ نمایشنامه عروسک از 23 تا 29 تیر سال جاری و از ساعت 19 در سالن فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده اجرا می شود.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.