حسین نیرویار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان از/ 22 تا 24 تیر ماه جاری/ در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه 'یکتایی' یکی از ورزشکاران موفق در این رشته ورزشی است، ادامه داد: این ورزشکار ملی باید تمام تمرکز خود را برای رسیدن به آمادگی لازم در تیم ملی فوتبال صرف کند.
نیرویار با اشاره به خداحافظی مریم یکتایی از فوتبال و پیوستن به تیم ملی والیبال بانوان، گفت: این ورزشکار سال های سال به عنوان دروازه بان شماره یک ایران درون دروازه بوده و حیف است که به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم ملی والیبال باشد و زمان اعزام هم خط بخورد.
وی ادامه داد: با شناختی که از این فوتبالیست جوان داریم، مطمئن هستیم روزهای درخشانی در کنار تیم ملی فوتبال ایران خواهد داشت.
نیرویار گفت: مریم یکتایی به همراه تیم ملی برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا (اندونزی) آماده می شود.
وی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون فاطمه عادلی، الهام فرهمند، هاجر دباغی از اصفهان، فاطمه شجاعی، الهام عنافچه از خوزستان، فاطمه سهرابی، سارا ظهرابی نیا از کرمان، شبنم بهشت از کهگیلویه و بویر احمد، افسانه چتر نور از زنجان، لیلا معلم و امینه برازجانی از بوشهر، سمانه چهکندی از خراسان رضوی تعدادی از بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
وی ادامه داد: زهرا قنبری، فاطمه چشمه سفیدی از تهران، کویستان خسروی از البرز، بهناز طاهرخانی از قزوین، زهرا خواجوی از همدان، مریم یکتایی از آذربایجان غربی، سارا قمی از گیلان، شقایق روزبهان از مازندران، حدیث بساط شیر و فاطمه عزیزی از ایلام، معصومه همتی از چهارمحال و بختیاری نیز دراین اردو حضور دارند و همه آنان باید عصر روز جمعه 22 تیرماه خود را به کادر فنی در مهمانسرای شماره یک مرکز ملی فوتبال معرفی کنند.
به گزارش ایرنا مریم یکتایی متولد 1372 شهر ارومیه بوده و از سال 1390 دروازه ‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران است؛ وی سال گذشته به دلیل فیزیک مناسب و علاقه‌ ای که به رشته والیبال داشت به اردوی تیم ملی در رقابت‌های آسیایی دعوت شد اما به ترکیب تیم ملی راه پیدا نکرد.
این ورزشکار شهریور سال 1396 در اعتراض به بی توجهی هیات فوتبال ارومیه و آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود: در 24 سالگی از فوتبال خداحافظی می‌کنم ولی خیلی برایم سخت است که تمام زحمت هایی را که برای رسیدن به موفقیت کشیده‌ام را در نظر نگیرم اما مقصر اصلی من نیستم و هیات فوتبال مقصر حذف شدن نام ارومیه از تیم ملی بانوان است.
پس از خط خوردن نام یکتایی از تیم ملی والیبال این ورزشکار دوباره به عرصه فوتبال بازگشته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.