نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی با وجود تمامی مشکلات با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نادر قاضی پور در همایش روز اصناف تصریح کرد: اوضاع کشور مناسب است چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران از برهه های دشوار تر نیز سربلند خارج شده است و با وجود تمام مشکلات نظام جمهوری اسلامی با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد.

وی افزود: باید از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت کالای ایرانی تبعیت کرده تا اقتصاد کشور تقویت شود.

اصغر طاهری پور رئیس اتاق اصناف ارومیه نیز در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند که نقش اصناف در تحقق این شعار غیر قابل انکار است که برنامه های بسیاری برای حمایت از کالای ایرانی از طرف اتاق اصناف و اصناف در نظر گرفته شده اند.

وی در خصوص مشکلات موجود در حوزه اصناف تاکید کرد: اصناف همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی بوده ولی با توجه به مشکلات موجود مطالبات بسیاری دارند و از مطالبات خود عقب نشینی نخواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف ارومیه در خصوص مالیات بر ارزش افزوده خاطر نشان کرد: زیر ساخت های کشور برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده از اصناف آماده نیست و باید قوانین این حوزه اصلاح شوند.

طاهری پورادامه داد: تولید کنندگان ایرانی باید خدمات و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب کرده و رونق فروش را برای کالای ایرانی افزایش دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.