به گزارش ایرنا ' آنتونیو اسپینوز' روز سه شنبه به برگزاری چهار دوره از این مسابقات به میزبانی شهر ارومیه اشاره کرد و افزود: بی شک برای پیشرفت کاراته در سراسر دنیا دستیابی به جایگاه های جدید همچنان ادامه دارد و بزرگ شدن مسابقات کاراته همانند د‌ژی برای پیشرفت و قدرت بیشتر این رشته ورزشی است.
وی گفت: رویدادهایی نظیر چهاردمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی که در شهر ارومیه (جمهوری اسلامی ایران) از 17 الی 19 آگوست برگزار می شود، فقط باعث پیشرفت سیر تکاملی نیست بلکه سبب پیشرفت رقابتی ورزشکاران می شود و برای انتقال ارزش و حقیقت کاراته بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: اینجانب اطمینان دارم ارزش هایی همچون احترام، سنت و تواضع و فروتنی در این رویداد به نمایش گذاشته می شود و می دانم ما می توانیم بازیکنان در حد کلاس بالای جهانی را به این مسابقه بفرستیم.
اسپینوز گفت: من از این فرصت استفاده می کنم تا به فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و رییس فدراسیون «محمد صادق فرجی» برای تلاش های سخت در برگزاری سالانه و منظم این رویداد مهم و همچنین حمایت شان از پیشرفت کاراته تبریک بگویم.
به گزارش ایرنا برگزاری رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است که پنجمین دوره آن مرداد سال جاری برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.