مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن در تلاش است با توطئه سازی در کشور امنیت اجتماعی و اتحاد مردم از سلب کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن در تلاش است با توطئه سازی در کشور امنیت، اتحاد و همدلی را از ما بگیرد و در شرایط فعلی دامن زدن به مسائل حاشیه ای غیر قابل قبول بوده و زمان، توان و قدرت باید به نحواحسن صرف مسائل پیشرفتی کشور شود .

حجت الاسلام سرایی افزود:  امروز بیشتر از هر برهه دیگری به بصیرت افزایی و شناسایی تحرکات اجتماعی دشمن در میان آحاد پاسداران و رشد معنویت بسیجیان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیازمندیم.

وی تصریح کرد: با مدیریت صحیح و انقلابی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمن از بدو انقلاب اسلامی ضمن خنثی کردن به فرصت تبدیل شده و روحیه انقلابی، ایستادگی، قدرت و نهراسیدن مردم در جنگ هشت سال دفاع مقدس برای جهان ثابت شد و توانستیم ابهت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را شکست دهیم.

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس نیز در این مراسم گفت: ولایت فقیه یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی بوده ضمن اینکه باید قدردان آن باشیم باید از آن به نحو احسن استفاده کرد‌ و  امروز مسئولین باید خوشحال باشند که فرصت خدمت به مردم جمهوری اسلامی ایران را پیدا کرده اند .

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با سختی و مشقت های فراوان به دست آمده و توطئه گران قصد دارند با اختلاف افکنی و بدنام کردن مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را از بین ببرند .

امام جمعه سلماس تصریح کرد: ملت شایسته و ولایی ایران با دفاع از میهن خود و تقدیم هزاران شهید در این راه شجره تنومند انقلاب اسلامی را سیراب کردند .

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: خون شهیدان، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و به جهانیان ثابت شده که دشمنان ایران تا به حال نتوانسته اند اقدامی علیه نظام و انقلاب انجام دهند .

به گزارش ایسنا؛ دراین مراسم از زحمات حجت الاسلام سیدنظری تقدیر شد و حجت الاسلام دکتر جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.