مرتضی نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره با حضور 28 داور تک ستاره بین المللی از کشورهای مختلف جهان در جزیره مانادو کشور اندونزی برگزار می شود.
وی بیان کرد: فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران 2 داور تک ستاره را برای حضور در این کشور انتخاب کرده که محمد آبی به همراه اللهیار الیاسی از تهران برای شرکت در آن اعزام شده اند.
وی با اشاره به اینکه همزمان با این دوره داوری، مسابقات بین المللی 'جام کاپولری 2018 اندونزی' نیز برگزار می شود، اضافه کرد: این 2 رویداد مهم از 12 تا 19 تیر ماه جاری به انجام می رسد که قضاوت در این مسابقات نیز در برنامه کاری داوران ایرانی قرار گرفته است.
رییس هیات بوکس آذربایجان غربی ادامه داد: محمد آبی از سال 1386 در امر قضاوت رشته ورزشی بوکس حضور دارد و یکی از داوران فعال آذربایجان غربی در سطوح ملی و بین المللی است.
نظری گفت: این داور بیش از 11 سال است علاوه بر قضاوت های داخلی در امر داوری مسابقات بین المللی کشورهای آذربایجان، ترکیه و قزاقستان نیز حضور داشته است.
به گزارش ایرنا بوکس از جمله رشته های رزمی بوده که در آذربایجان غربی قدمتی بیش از 50 ساله دارد و در سال های اخیر مورد استقبال جوانان این استان قرار گرفته است.
طاهر جباری، حسین مادردوست، محمدرضا شاطرلو و ایوب پورتقی قوشچی از جمله پیشکسوتان و قهرمانان ملی پوش آذربایجان غربی هستند که از دهه های 50 تا 80 موفق به کسب عناوین مهم آسیایی و بین المللی برای ایران اسلامی شده اند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.