استاندار فارس گفت: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مبتنی بر صلح، دوستی و حسن همجواری بوده و شعار اصلی نظام امنیت برای همه است.

به گزارش ایلنا،اسماعیل تبادار در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌هایی است که از سرشت حسینی و عاشورایی سرچشمه گرفته‌است تا پرچم استقلال و آزادی برافراشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار و استوار بماند.

نماینده عالی دولت با بیان این که امروز هفته دفاع مقدس را به پاس جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی های هشت سال جنگ برگزار می کنیم، گفت: باید همواره در ذهنمان بماند که در ابتدای انقلاب اسلامی کجا بودیم و چه اتفاقاتی برایمان رخ داد تا این نظام راه خود را ادامه دهد و همچنان مستحکم در عرصه بین‌الملل عرض‌اندام کند.

وی تصریح کرد: گرچه در آن دوران جوانان و عزیزانی را که دنیایی از انسانیت، معرفت و عشق و شعور بودند از دست دادیم؛ اما پرچم جمهوری اسلامی پابرجا ماند و عزت و قدرت نظام اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد و امروز بایستی به جد قدردان این عزیزان باشیم.

استاندار فارس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای کسی نیست اما تهدیدی را هم نمی پذیرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی دنبال ماجراجویی نبوده و نیست اما پاسخگوی هر نوع تهدیدی در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهد بود.

در این مراسم که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مردم برگزار شد، یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان فارس از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری رژه رفتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.