حمیدرضا بخارایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تجهیزات پس از کسب مقام سومی 2018 جهان و هفت دوره قهرمانی ایران در آسیا به عنوان هدیه از سوی کنفدراسیون آسیا به کشورمان اهدا شده اما از یک سال پیش تاکنون عملیات ترخیص آنها به اتمام نرسیده است.
وی بیان کرد: در صورت ترخیص این تجهیزات، برخی از هیات های استانی که نیازمند وسایل اولیه برای انجام تمرین های سالنی است، تجهیز می شود.
بخارایی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع این مشکل همچنان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد که مسوولان گمرک استان سیستان و بلوچستان نیز مشارکت و همکاری های لازم را برای حل این چالش به کار گیرند.
بخارایی در خصوص اعزام نشدن تیم ملی هاکی چمنی ایران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز گفت: در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با وجود کسب سهمیه، اجازه حضور در بازی ها با صلاح دید مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داده نشد و این امر موجب شد در این دوره نیز انگیزه و علاقه ای برای حضور در مسابقات انتخابی و کسب سهمیه نداشته باشیم.
وی ادامه داد: این فدراسیون امسال برنامه برون مرزی در سطوح آسیایی و جهانی ندارد ولی در صورت دریافت دعوت نامه برای حضور در رقابت های بین المللی آمادگی دارد.
بخارایی با اشاره به اینکه هاکی چمنی ایران نسبت به سالنی به دلیل کمبود امکانات از پیشرفت کمتری برخوردار است، ادامه داد: کسب مقام سومی جهان در سال گذشته و برای نخستین بار در بخش هاکی سالنی حاصل سه سال تلاش بود.
وی در ادامه این گفت و گو برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان استعدادیاب و اجرای طرح شناسایی و استعدادیابی در رده های سنی پایه را از اهم برنامه های فدراسیون و هیات های تابعه در سال جاری اعلام کرد.
دبیر فدراسیون هاکی ایران در خصوص دیگر برنامه های سال جاری، گفت: اواخر تیرماه رقابت های انتخابی تیم ملی هاکی چمنی و در ادامه رقابت های لیگ برتر مردان و زنان و مسابقات کشوری رده های سنی مختلف برگزار می شود و حضور در المپیاد نخبگان ورزشی ایران را نیز در دستور کار داریم.
بخارایی افزود: حمایت هیات های استانی در برگزاری دوره های آموزشی و تهیه بخشی از تجهیزات سخت افزاری آنان نیز از دیگر برنامه های مشارکتی فدراسیون خواهد بود.
به گزارش ایرنا دبیر فدراسیون هاکی ایران برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.