حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، مجتمع شهید رسول فرخی این کانون و کارگاه های این مرکز افزود: مربیان این کانون باید توجه ویژه ای به این وجه تربیتی داشته باشند و تمام تلاش خود را در این خصوص به کار گیرند.
وی اضافه کرد: خودشناسی و خداشناسی حتی یک کودک به واسطه تلاش مربی و فعالیت‌های کانون، تاثیر مثبت غیرقابل انکاری در جامعه دارد و همین امر نوعی باقیات الصالحات برای مربیان و مسوولان این بخش به شمار می رود.
وی بیان کرد: محیط کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر حضور کودکان، محیطی پاکیزه برای کار است و باید افراد فعال در این محیط، قدر آن را بدانند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مخاطبان کانون پرورش فکری، آینده این جامعه را در دست می گیرند و نوع تربیت آنان با استفاده از ابزار نوین می تواند زمینه ساز ارتقای همه جانبه کشور در آینده را فراهم کند.
جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون، گفت: بیشترین توجه مدیران و برنامه ریزان این مرکز فرهنگی به اجرای طرح های متعالی برای رشد کودکان اختصاص دارد و همین امر را در همه برنامه ها سرلوحه کار خود قرار داده ایم.
در پایان این بازدید هدیه ای از دست‌سازه‌های سفالی اعضا به حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اهدا شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.