سعید هاشمی نیا روز یکشنبه در مراسم تجهیز خانه های ورزش روستایی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران افزود: تجهیزات خریداری شده برای این خانه ها شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، تاتامی رزمی، میز شطرنج، تخته و پایه دارت و راکت پینگ پنگ است.
وی بیان کرد: تجهیز خانه های روستایی از سال 1395 با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز شده که ابتدا 10 باب خانه ورزش روستایی و در سال 1396 نیز 20 باب خانه ورزش روستایی تجهیز شد و امسال نیز با تجهیز 30 باب خانه دیگر تعداد خانه های ورزش تجهیز شده به 60 باب رسید.
هاشمی نیا غنی سازی اوقات فراغت جوانان روستایی را از جمله اهداف هیات عنوان کرد و گفت: برای تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه شده است.
عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز با قدردانی از زحمات و مشارکت فرمانداران، بخشداران و دهیاران در راستای تجهیز خانه روستایی گفت: فعال کردن فعالیت های ورزشی در روستاها به نوعی شور و نشاط همگانی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا مراسم ارسال تجهیزات به روستاها با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهرام زینال زاده مدیرکل امور عشایر استان در محوطه ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
در سال گذشته 11 هزار ورزشکار توسط این هیات در سطح استان ساماندهی شدند و یکی از اولویت های این هیات گسترش فعالیت های بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری بوده است.
نخستین وظیفه وزارت ورزش و جوانان ایجاد نشاط و سلامت در جامعه است و فدراسیون روستایی در رسیدن به این اهداف نقش مهمی دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.