معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:در برنامه ریزی های اوقات فراغت خواسته های جوانان بیش از پیش مورد نیاز واقع شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، رادفر در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت : در برنامه ریزی های اوقات فراغت خواسته های جوانان بیش از پیش مورد نیاز واقع شود.
وی با اشاره به برخی برنامه ریزی ها توسط دستگاههای اجرایی در خصوص غنی سازی و پربار نمودن اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان ، افزود : در برخی موارد خود برنامه ریزی کرده و با تامین منابع و زیرساختهای لازم شور و نشاط را در جامعه نهادینه کنیم .
وی با تاکید بر توانمند سازی جوانان از طریق برنامه ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم هایی گرفته شود که عملیاتی بوده و با روحیه نشاط و جوانی این قشر تاثیرگذار سازگاری داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در خصوص سامانه اوقات فراغت نیز اظهار کرد : اجرای طرح سامانه کار خوبی است ولی لازم است کار و مطالعه بیشتری صورت گیرد چرا که اگر داده های لازم و پشتیبانی لازم را نداشته باشد این طرح به سرانجام نخواهد رسید لذا در مرحله اول این طرح بصورت پایلوت در ارومیه و در صورت موفقیت آمیز بودن بصورت استانی اجرایی و حتی به عنوان طرحی موفق به سایر استانها نیز معرفی کنیم .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.