امام جمعه سلماس گفت: امروزه فضای عمومی و مجازی کشور تبدیل به صحنه توهین و تهمت به یکدیگر شده است و مردم باید در جهت حفظ اتحاد اجتماعی خود حساس باشند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان سلماس گفت: امروز در فضای عمومی و مجازی کشور، شاهد توهین ها و تهمت های توسط عده معدودی به یکدیگر هستیم که در خلاف جهت حفظ اتحاد عمومی جامعه است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: این عده جمع زیادی نیستند اما کارشان به وحدت فضای عمومی کشور آسیب وارد می کند و مردم و مسئولین باید در جهت حفظ اتحاد اجتماعی خود حساس باشند.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه به وضوح در مقابل مردم صف آرایی و ایستادگی کرده است، افزود: اکنون باید روح وحدت و یکپارچگی بر فضای عمومی کشور حاکم باشد و عده ای پرداختن بر علیه یکدیگر را به وقت دیگری موکول کرده و در مسیر وحدت و انسجام اجتماعی گام بردارند.

خطیب جمعه سلماس تصریح کرد: 12تیرماه سالروز حمله جنایتکارانه ناو هواپیمابر آمریکایی بر هواپیمای کشورمان است که با شلیک دو موشک، این هواپیمای حاوی 257مسافر از جمله 66کودک و 15 نفر خدمه پرواز این هواپیما را بر فراز اب های نیلگون خلیج فارس منفجر و شهید کردند و اکنون با وجود این شیطان صفتی ها هنوز هم ادعای حقوق بشر دارند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: دولت های مستکبری که اسلحه هایشان امروز نسل بشر را نابود می کند، اکنون مدعی حقوق بشر در دنیا هستند و منابع و حقوق ملت ها را به بهانه حقوق بشر چپاول می کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.