به گزارش ایرنا، توکل حیدری روز پنجشنبه در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای ارومیه افزود: دشمنان برای تفرقه اندازی در بین مردم و مسوولان نظام تلاش می کنند ولی بدانند مردم ایران حول محور رهبری با اتحاد و همدلی در مقابل آنان می ایستند.
وی ادامه داد: دنیا بداند که این مردم خط مستقیم رهبری و انقلاب را به درستی شناخته اند و به هیچ وجه از این مسیر گمراه نمی شوند.
وی افزود: دشمن وقتی از نقشه های خود ناامید شد، تلاش می کند با نفوذ در بین مردم و مسوولان این اتحاد و همدلی را از بین ببرد و هوشیاری و کیاست مردم سد محکمی در مقابل این نقشه دشمنان است.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: ولایت فقیه نعمت بزرگی برای مردم و کشور بوده و همچنین رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران است و تا زمانی که مردم در خط تبعیت از ولایت فقیه در حرکت باشند، همیشه پیروز میدان خواهند بود.
حیدری بیان کرد: کسانی که ناقض حقوق بشر هستند، امروزه داعیه دفاع از حقوق بشر را بر سینه می زنند و این تناقض آشکار در رفتار و اعمال نشان از چهره منحوس و خبیث ایادی غرب و در راس آنها آمریکای جنایت کار است.
وی ادامه داد: جوانان و مسوولان امروز باید اهداف شهدا و امام شهدا را ادامه دهند زیرا اگر هدف ما از یاد برود و راه شهدا و ایثارگران فراموش شود در این صورت دشمن به اهداف خود رسیده است.
به گزارش ایرنا حاضرین در این مراسم با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.