علیرضا مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان دانشگاه ارومیه در سه حوزه ساختمان زریاب خویی و دانشکده های دامپزشکی و علوم در این مرحله از کنکور سراسری شرکت می کنند و پنج هزار و 141 از آنان زن و 6 هزار و 128 دیگر مرد هستند.
وی از داوطلبانی کنکور سراسری درخواست کرد تا برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار نیز به همراه داشته باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه افزود: کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه، 3 تیر در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان در صورت مغایرت در کارت ورود به جلسه با مشخصات خود یا نواقص در کارت می بایست به باجه رفع نقص که در پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه واقع در خیابان شهید بهشتی مراجعه کنند.
مظفری در خصوص ایاب و ذهاب داوطلبان بیان کرد: داوطلبان می توانند از سرویس های پولی دانشگاه که در ابتدای خیابان رازی ( شهر) مستقر خواهد بود، جهت رفت و آمد استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، کنکور سراسری 1397 در شهر ارومیه و 14 شهرستان دیگر آذربایجان غربی برگزار می شود و نتایج اولیه کنکور دهه دوم مرداد 1397 به صورت کارنامه بوده و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.
تنها 24 ساعت تا نخستین جلسه کنکور سراسری سال 97 باقی مانده و بیش از یک میلیون دانش آموز آخرین ساعات رسیدن به روز موعود را سپری می کنند؛ ساعاتی که به اعتقاد مشاوران تحصیلی و تغذیه از اهمیتی بیش از سایر زمان ها برخوردار است البته نه برای درس خواندن یا یادداشت برداری و حفظ کردن متون؛ بلکه استراحت و استرس زدائی .
ساعات پایانی امروز و فردا برای خانواده های دارای دانش آموز کنکوری هم پراسترس و هیجان زاست و این وضعیت نخستین آسیبی است که پدران و مادران باید مدیریتش کنند تا به دانش آموز منتقل نشود.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.