حسن محمودی اصل زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سبدهای غذایی توزیع شده شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، رب، خرما، مرغ، قند و چای است.
وی اضافه کرد: 566 خیّر در قالب طرح همای رحمت در 17 شعبه هلال احمر در سراسر آذربایجان غربی مشغول خدمات رسانی به نیازمندان هستند.
وی ادامه داد: طرح همای رحمت همه ساله با هدف تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان است که توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان ها اجرا می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: خانواده هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری به ویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار که از قبل شناسایی شده اند، از بسته غذایی جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.
محمودی بیان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان سفره های مهربانی در 44 نقطه شهری و روستایی استان برگزار شد که در این سفره ها برای چهار هزار و 700 نفر افطاری اطعام داده است.
وی اضافه کرد: 674 میلیون ریال برای برپایی سفره های مهربانی در آذربایجان غربی هزینه شده است.
وی با اشاره به مشارکت های خیرخواهانه، برگزاری بازارچه های خیریه، مراسم باران مهربان و برنامه های متنوع فرهنگی هلال احمر گفت: تا کنون 427 نفر در این برنامه های فرهنگی شرکت کرده اند که 2 میلیارد و 236 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط این برنامه های جمع آوری شده است.
به گزارش ایرنا پانزدهمین دوره طرح ملی 'همای رحمت' در ایام ماه مبارک رمضان برای 15 سال متوالی امسال نیز در این ماه مبارک در سراسر کشور اجرا می شود.
از اهداف این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.