میرعلی اکبر بنی هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشک خیّر که مایل به ذکر نام خود نبود، در این راستا 700 میلیون ریال به ستاد دیه آذربایجان غربی کمک مالی کرد.
وی اضافه کرد: 20 زندانی مورد نظر این پزشک که پس از بررسی پرونده ها شناسایی شده اند، پس از انجام مقدمات در روزهای آینده آزاد می شوند.
وی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال حدود 15 میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شده است.
بنی هاشمی گفت: در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان امسال نیز برنامه ریزی هایی برای افزایش این رقم اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: سامانه موبایلی ستاد دیه استان برای دریافت کمک های مردمی راه اندازی شده و شهروندان می توانند به سادگی و با ورود به سامانه #7777044*780* کمک های خود را به این امر اختصاص دهند.
وی بیان کرد: علاوه بر آن شماره کارت مجازی 4861-0682-6315-5894 برای دریافت کمک های مردم به زندانیان جرائم غیرعمد استان از طریق کارت به کارت در اپلیکیشن های مبتنی بر تلفن همراه و دستگاه های کارت خوان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 492 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی وجود دارد که برای آزادی آنان 300 میلیارد ریال نیاز است.
این کمک ها در قالب کمک های مردمی، دولتی، وام های بانکی، کمک بلاعوض ستاد دیه کشور، گذشت شاکیان و حکم اعسار از سوی دادگاه ها قابل پرداخت و تسویه است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.