کامیار داهیم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سه روز تعطیلی در 14، 15 و 16 خرداد ماه اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی استان با نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده های خام دامی و کشتار کنار جاده ای از ساعت 8 صبح تا 8 شب فرآیند نظارت بر مراکز توزیع و عرضه انواع گوشت و فرآورده های خام دامی را اعمال می کنند.
وی از شهروندان خواست تا از مراکز مجاز و بهداشتی نسبت به خرید گوشت و فرآورده های دامی مورد نیاز خود که به تایید اداره دامپزشکی رسیده باشد، اقدام کنند.
وی گفت: شهروندان با توجه ویژه به تاریخ تولید و انقضای گوشت های بسته بندی شده، از خرید گوشت مرغ فاقد بسته بندی، گوشت قرمز فاقد مهر و برچسب دامپزشکی، آلایش دامی بدون بسته بندی و یا فرآورده های خام دامی منجمد و غیرمنجمد با برچسب مخدوش خودداری کنند.
داهیم افزود: ضروری است تا هر گونه کشتار غیر مجاز و تخلف بهداشتی با منشا دامی به شبکه های دامپزشکی شهرستان گزارش شود.
به گزارش ایرنا طرح نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان بر اماکن و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در استان آذربایجان غربی توسط 47 اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی با بکارگیری 62 نفر ناظرین بهداشتی دامپزشکی از 27 اردیبهشت ماه تا 27 خرداد ماه در دو نوبت کاری در سطح آذربایجان غربی به صورت ویژه اعمال می شود.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.