نایب رییس اتحادیه مواد گوشتی ارومیه گفت: قیمت مرغ 10درصد افزایش می یابد.

کریم عرب باغی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان 10 درصد افزایش می یابد که امروز مرغ هرکیلو در بازار از 7600 تا 8300 تومان عرضه می شود.

عرب باغی با اشاره به رکود خرید گوشت قرمز توسط مردم تصریح کرد: به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم و کم شدن تقاضا امسال در ماه مبارک رمضان افزایشی در قیمت گوشت قرمز نخواهیم داشت.

نایب رییس اتحادیه گوشت و مرغ ارومیه در خصوص قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: گوشت گوسفند با استخوان با قیمت 50هزار تومان ، گوشت گوساله با استخوان با قیمت 32 هزارتومان، گوشت گوساله خالص 42 با قیمت هزار تومان، گوشت گاو با استخوان با قیمت22 هزار تومان و گوشت گاو خالص با قیمت 32 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

 وی با تاکید به اینکه در عرضه گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان در ارومیه کمبودی نداریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر صادرات دام زنده درارومیه وجود ندارد و قاچاقچیان با خرید دام زنده از دامداران آن را قاچاق می کنند.

عرب باغی خاطر نشان کرد: به خاطر روزانه بودن نرخ گوشت و مرغ قیمت ثابت توسط اتحادیه صادر نشده و همچنین به دلیل اشباع بودن بازار از مرغ امسال تنظیم بازارماه مبارک رمضان برای فروش گوشت و مرغ نخواهیم داشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.