به گزارش ایرنا، تیم ملی ایران بامداد امروز/ یکشنبه / در پنجمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا شکست خورد اما در این مسابقه میلاد عبادی پور 9 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با سرویس، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 11 امتیاز به دست آورد.
در سوی دیگر میدان ایوان زایتسف با 15 امتیاز اسپک، یک امتیاز دفاع روی تور و در کل 15 امتیاز، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت و امتیازآورترین بازیکن میدان شد.
سیمونه جیانلی پاسور ایتالیا در این مسابقه سه امتیاز با اسپک، سه امتیاز با سرویس و یک امتیاز با دفاع روی تور کسب کرد تا با هفت امتیازی که گرفت از همه بازیکنان ایران به غیر از عبادی پور و علی شفیعی، عملکرد موفق تری در کسب امتیاز داشته باشد.
تیم ملی ایران در بازی با ایتالیا 31 امتیاز با اسپک، 6 امتیاز با دفاع روی تور، یک امتیاز با سرویس، 25 امتیاز با اشتباهات بازیکنان حریف و در کل 61 امتیاز کسب کرد.
در مقابل ایتالیا 40 امتیاز با اسپک، پنج امتیاز با دفاع روی تور، 6 امتیاز با سرویس، 16 امتیاز با اشتباه بازیکنان ایران و در کل 75 امتیاز گرفت.
میلاد عبادی پور در مسابقه مقابل تیم ملی آرژانتین نیز با کسب 17 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفته بود.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:40 دقیقه یکشنبه در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم ملی کانادا می رود.
هم اکنون سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌ پور پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های والیبال هستند و به احتمال زیاد امیرحسین توخته دیگر بازیکن جوان ارومیه ای نیز از هفته سوم این رقابت ها به جمع ملی پوشان می پیوندد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.